Halaman

Selasa, 3 Januari 2012

Pagi2 update!

Arghhh!!!
Pagi2 dah bangun se 'awal' mgkin..hu3..sume ni gare2 nak antar anak sedare kesayangan yang sulung Nur Lia Qistinam pergi tadika.Dekat je ngan umah,tapi kene la jdi berdisplin skit,hehehe..nntikan salah mak sedare lak,lau mai lewat.he3..
Semangat!
Itu yg sy tengok,awal2 biase la,bgn awl,baju bergosok,mandi siap ngan syampoo rambut.
Breakfast dulu sblum ke tadika.

dah ciap..>.<
Sampai dah kat tadika zamrud,bukit besi.





Tapi sebenarnye...
Tak terniat nak antar die pergi tadika,sebab smlam die hilangkan cincin kesayangan sy..huhuhu..(merajuk smpai mlm)merata cari kat dalam umah,bawah sofa,bwh kati..tapi xjumpe jgk.Akhirnye naik bilik,terus air mate mengalir,,sedih punye pasal,smpai abg tersayang msg,xde mood nk bls.Fikir2 salah sy jgk,sbb sblm g keje,ttinggal cncin n jam kat sofa  dkt ngan tv.Mstilah die ambik buat main.
Tu cincin sy yg ilang.Amaran!jgn tgk tgn tu!.ha9





Tengah sy menangis tanpe sedar sy pun tertido,ngan air mate kat pipi.Bangun2 je,kakak sy kate dah jumpe cncin tu,sbb mse die jln.die terpijak.Yuhooo!!bleh senyum balik..^____^.


||Sabar melayan kerenah ank sedare||

2 ulasan:

  1. hey, nuha dah tukar link baru. harap dapat follow balik. thankyouu :)
    duniacheriteranuha <-- lama

    jejariberjiwa <-- baru :)

    BalasPadam