Halaman

Jumaat, 13 April 2012

AWAK!

Awak...
Ni pesan saya..

Jangan pernah awak ucapkan RINDU andai saya tak mampu MERASAINYA.
Jangan pernah awak bgtau sy,yang awak xmampu HIDUP tanpe sy,kerna suatu hari nanti awak kene belajar untuk KEHILANGAN saya.
Jangan pernah awak rancangkan MASA DEPAN untuk kite,kerna saya takut tersalah MENGHARAP.
Jangan pernah awak,SAYANGKAN sy seperti tidak MAHU MELEPASKAN andai awak TAK YAKIN dengan saya.

Awak...
Persoalan untuk awak...

Kite kenal bertahun2,tapi tak pernah kite sambut ulangthun kelahiran bersama..kenapa ye?
Kite kenal bertahun2 tapi kdg2 je kite ckap lam telefon,sbb pe ye?awk dk luar ngre ea?
Kite kenal bertahun2,tapi kite masih xkenal isi hati masing2..awk xpelik ke?

Awak..
Kenali saya...

Saya seorang pendiam,tu sbb bile kite kuar,sy lebih suke dgr awak ckap..
Saye suke tengok keindahan pantai...
Saye jenis mood xbrape nak stabil,sbb tu kdg2 sy suke gelak sorang2 n tibe2 leh nangis...
Saye syg dan rindu awk sgt2,tapi sy xpndai nak meluahkan..maafkan sy.


Saya banyak sakitkan hati awk,sbb  sy sengaje buat mcm tu,sbb sy tak nak awk berharap pe2 dari sy.Saya TAK KUAT walaupun hakikat sebenarnye sy nampak kuat.Untuk pengetahuan awk,sy pernah kecewe dgn sesorang,jadi pengalaman lepas byk mengajar sy,sy serik untuk bg harapan termasuk awk.Maafkan sy.Saya tetap sygkan awk.Bye.

||Sume sy berserah kepada-NYA||

Tiada ulasan:

Catat Ulasan