Halaman

Khamis, 24 Mei 2012

Luahan

Terima kasih kepada mu yg memahami,
Saya tak pandai meluahkan melalui kata-kata,mungkin saya agak pendiam bile saya bercakap atau berhadapan dgn awk,bukan b'makne saya tiada keyakinan diri,ttpi saya lebih suke mendengar,almaklumlah sy jenis SEORANG PENDENGAR yg SETIA..(prasaan skit..hehehe).

Perlukah seseorang itu MELUAHKAN?
Bagi saya perlu,ttpi bagi sy sndri,saya tak suke bnde tu,bukan sbb sy ambik mudah,tapi mmg sejak lahir,sy bukan jenis yg pndai BERKATE-KATE...
Penulisan..
Hanye disitu saya dapat meluahkan,ttpi bukan melalui KATE-KATE yg awk inginkan selame ini.
Saya cube untuk menjadi seorang yg pndai MELUAHKAN tapi sy TAK MAMPU.
Mungkin kerna DIRI SAYA tak DAPAT DIUBAH lagi..

Disini,sy mohon maaf..
Saya bukan ape yg awk dambakan..seorang yg pndai bkate-kate bile awk nk mdengar..
Sy bukan seorang suke  BERKONGSI bile ade hal yg awk nak tahu..
Sy bukan seorang yg KEDEKUT KASIH SAYANG,ttpi mungkin sy xpernah diajar dari kecil,untk SUME TU...

Fahamilah sy..
Saya xpernah dpt kasih syg seorang abg dari kecil,stiap kali sy kate " SAYA ADA ABG,TAPI SY XPRNAH RASE ADE ABG"..betul2 sy maksudkan..bukan untuk sy mintak simpati,ttpi itu HAKIKAT SBNR kehidupan sy....saat sy sudah fhm erti kasih syg,abg sy pergi jauh dari sy,beribu2 batu die duduk..tnp sedar adik die sini,terpinggir dari kasih syg seorang abg...

 Buat mase skng,hanye awk yg jadi abg sy,ttapi awk semakin sibuk dgn hal awk,smpai sy hmpir2 xwujud dlm hdup awk...persoalan untuk diri sndri,mane lagi sy nak cari kasih sayang yg saya nak?Kasih seorang abang???

||sy xmampu nk syg sape2 lagi..terlalu letih hidup ini..kan?||

Tiada ulasan:

Catat Ulasan