Halaman

Sabtu, 14 Julai 2012

Rancangan;')

Ya Allah...
Ape lagi ujian untuk kami b'due kali ini???
Hambe ini terlalu lemah atas ujian-Mu,bukan tdak redha,tapi sy sendiri smkin hilang semangat...

PERANCANGAN.USAHA.TAWAKAL
itu yang dah kami lakukan,tapi hasilnye t'amat MENGECEWEKAN..
Menangis!
Sambil m'anggap itu dugaan dan ketentuan dari Yang Maha Esa..

HATI.PERASAAN.FIZIKAL.MINDA
Semenjak keluar pkataan MERISIK & BERTUNANG...
Awal2 lagi,saya b'sedia menerima keputusan dari awk..
Tapi,untuk menerima keputusan yang tdak sedap d'dengar,
Maaf saya kate...
Saya tak setabah & sekuat dari kata2 "OK" yang keluar dari mulut saya.

MENERIMA.TUNGGU.PERSEDIAAN
 Alhamdulillah...
Saat saya menaip 'entry' ni..saya sudah menerima segalanya.
Saya disini hanya mampu menunggu dan membuat persediaan..
Bile betul2 rancangan yang kite rancang selame ini,betul2 ade didepan mata...

Pesan saya...
Buat mase skrang biarlah kite b'due begini hingge betul2..
Orang lain..
Dapat menerima perancangan kite dengan seadanya tanpe dipakse dari fizikal & mental..
DAN
Masa...
Pilih waktu yang betul2,untuk ada ruang kite b'bincang dengan keluarga masing2..


||Cuba,cuba dan cuba kerna kite saling m'nyayangi||




Tiada ulasan:

Catat Ulasan